Saturday, April 21, 2007

NUFSA Bazaar

Dziś rano od 9:30 NUFSA (Nagoya University Foregin Students Association, Związek studentów zagranicznych Uniwersytetu Nagojskiego) organizowała bazar dla obcokrajowców. Wiedząc jak to wygląda przyszedłem na 8:00, ale i tak byłem około setny w kolejce. Jest to impreza odbywająca się co pół roku i podobno dziś było znacznie mniej ludzi niż ostatnim razem (nie żebym narzekał :) ). Za wejście trzeba było zapłacić 500Y, ale potem wewnątrz wszystko było bardzo tanie.
Dostępna była elektronika, ale bardziej w stylu zmywarek, pralek, starych radii i telewizorów niż komputerów, sporo mebli i artykułów codziennych.
Oczywiście najpierw skierowałem się po elektronikę. Prawdę mówiąc nie było za dużo interesujących rzeczy, ale kupiłem dużą wieżę stereo za 800Y. Miała dobre głośniki, radio, budzik i możliwość podłączenia kompa, więc wszystko co chciałem. Gdyby nie była jeszcze taka duża ... Poza tym trochę talerzy itp. Oczywiście był problem jak takiego grzmota jak wierza przetransportować do akademika, szczególnie że byłem rowerem, ale parę pań które pomagały przy bazarze zaproponowały że przewiozą to za mnie.
Następnie pozostałem jeszcze na licytacji przedmiotów bardziej wartościowych, i losowaniu rowerów. Rowery były używane, ale tyle chętnych chciało je kupić że trzeba było losować kto ma prawo do tego. Ja nie potrzebowałem, ale mój kolega, Mandar, tak, więc oddałem swój kwitek na głosowanie jemu. Wygrał, i zapłacił za niezły rower 1000Y(mój nowy 15000Y).
Na koniec wszystko co się nie sprzedało można było wziąść za darmo. Jeszcze się trochę skusiłem, w tym wziąłem małą ładną figurkę, ale meble czy pralki ... nie chciałem zaśmiecać swojego pokoju za bardzo.


Przed sprzedawaniem biletów

Sprzedawnaie biletów

Pomieszczenia z przedmiotami do użytku domowego, pod koniec.


Kupiona wieża

Reszta kupionych rzeczy
2007年4月21日 - Pokazy klubów & NUFSA Bazaar

No comments: