Saturday, June 23, 2007

Zajęty piątek i sobota

Tydzień nie obfitował w ciekawe zdarzenia, w czwartek miałem w końcu dołączyć do kampanii RPG (DnD, świat własny) początkującego DM, Jonathana, ale stwierdził że się nie przygotował i że za tydzień zaczniemy. Nie żeby mi się to nigdy nie zdażało, ale już miesiąc czekam na dołączenie do kampanii ... Było też Tempura Party stowarzyszenia Tomodachi (tempura to rodzaj panierki, nakładanej na wszystko, szczeg. warzywa). Party fajne, jedzenie takie sobie, tylko że Tomodachi Society to starsze panie, rozmowa z nimi staje się nudna, bo co tydzień przychodzą do Akademika pogadać i poczęstować, a nowych tematów brak...
W piątek znów musiałem robić lekcje angielskiego za Rashitę, bo on znów gdzieś wyjechał. W połączeniu z Aikido wróciłem do akademika koło 10.
Sobota była bardzo ciekawa, z samego rana pojechaliśmy z Beatą, Borysem i Emilem do Utsumi(内海), by w końcu trochę poplażować. Co prawda jest teraz sezon deszczowy, i praktycznie codziennie pada, to jednak z prognoz wynikało(i było to prawdą) że w sobotę nie. Utsumi jest daleko, z Kanayamy(2 największy dworzec kolejowy w Nagoi) 60 min i 1000Y pociągiem (bliższych dobrych plaż nie znamy), ale się opłacało.



Pogoda wspaniała, plaża bardzo fajna, ludzi niedużo (bo nie sezon), woda świetna. Popływaliśmy, pobawiliśmy się, no i oczywiście spaliliśmy się słońcem bo nikt nie wziął olejku do opolalania czy filtru przeciwsłonecznego (miała wziąść Janine ale zaspała i nie było jej). Jak tylko wrócilismy do Nagoi szybko popedałowałem z Kanayamy na Chanko Party, przyjęcie w stajni Sumo(tak się ich kluby nazywają), z jedzeniem przygotowyanym przez zawodników sumo. Jedezenie takie sobie, ale przeżycia bardzo fajne, ciekawie oglądać zawodników z bliska, i wcale nie są oni tak opaśli jak się mówi, tylko trochę.


Agnieszka w objęciach sumoki

Na koniec dnia miałem jeszcze pojechać na koncert Nicolasa, z Francji, ale niestety nie mogłem znaleźć miejsca w którym on się odbywał, i po 15 minutach oraz dzwonieniu do znajomej któa tam powinna być (brak zasięgu), wróciłem do domu.

2007年6月23日 - Plaza i Chanko Party (z zawodnikami Sumo)

No comments: