Tuesday, July 10, 2007

Weekend bez większych niespodzianek

Raczej niestety nie ma co opowiadać o ostatnim tygodniu. W piątek przyszłedł wentylator do laptopu Beaty, założyliśmy i od tej pory nic więcej o laptopie nie słyszałem, więc zakładam że sprawny.
Beata wraz z przyjaciółką pojechały na weekend do Gero (słynne z onsenów) i Takayamy, jednego z najpiękniejszych starych miast górskich w Japonii, my natomiast mieliśmy z rana cleaning party - wszyscy do ścierek i w różne rejony akademika, a potem okonomiyaki(potrawa japońska) party jako podziękowanie. Było w miarę miło. Nastepnie pojechałem do Sakae razem z Borysem i jego dziewczyną, Anne, która na miesiąc przyjechała z Niemiec, by zobaczyć Dance Dynamite - konkurs tańca. Ja załapałem się jeszcze na kategorię dziecięcą, która wyglądała śmiesznie, ogólna już mniej.


Jedna z grup dziecięcych

Wieczorkiem poszedłem, tym razem w towarzystwie Agnieszki, Mariny i dużej grupy z NUPACE na Sumo Rave party - sekcja sumo uniwerku zorganizowała amatorskie studenckie zawody sumo na terenie Zamku Nagoya w rytm techno. Muszę powiedzieć że się postarali i wyszło bardzo ciekawie.


Przed finalną walką

Niedziela .... coż, nauka głównie do prezentacji na japońskim o Sumo która była dzisiaj, a wieczorkiem pokazywanie co to jest Japanese style karaoke znajomej Beaty.
W sumie był to jeden z moich mniej intensywnch weekendów (np... w porównaniu do kolejnego, jestem umówiony na 2 festiwale, oglądanie Sumo i film, chyba z czegoś trzeba zrezygnować...).
Wszyscy już szukają mieszkań. Próbowałem się z kimś zmówić, ale niestety nie wyszło, jedyna grupka która się organizuje do wspólnego mieszkania jest kobieca. Chcę wynająć tani pokój, bez tak zwanego kluczowego, oraz najlepiej bez opłat dla agencji pośrednictwa. Się da bo część właścicieli ogłasza się w małym biurze na uniwersytecie, które opłat nie pobiera. Pokój który chciałem wynając okazał się już zajęty, ale już zainteresowałem się 2 innymi(zakres cenowy 20.000Y). Jedyny problem to że oba mają wspólne toalety i prysznice, czyli trzeba się upewnić co do ich stanu przed wynajmem. Jutro będę dzwonił i się umawiał.

2007年7月07日 - Turniej tanca i Sumo Rave

No comments: